Swift

Back in business + Old bookcase

Se pare că am stat la munte & ţară mai mult decât credeam :D Şi mă bucur desigur! Am avut o pauză frumoasă în care m-am detaşat de net, pc şi chiar şi de citit! A fost ironic că am cărat 2 cărţi după mine şi nu am reuşit să citesc mai mult de 10 pagini per total :)) Am fost zilnic pe drum şi am preferat să privesc munţii care mă înconjurau <3

Am ajuns şi la castelul Bran şi de data asta am reuşit să îl şi vizitez! *da da da!* Şi ia uitaţi ce am găsit eu acolo mai important :D ~~

O super extra mega biblitecă simpatică care m-a fascinat! Şi mai avea şi uşiţa secretă ca să mascheze intrarea de urgentă pe unde fugeau toţi în caz de atac sau ceva..

The works of Edgar Allan Poe <3

You Might Also Like

6 comments

  1. Bine ai revenit in blogosfera, wow ce biblioteca superba. Trebuie sa vizitez si eu castelul Bran. Ador bibliotecile vechi.

    ReplyDelete
  2. Mersi mult :D Da, merita sa il vizitezi. Iti recomand si Pelesul daca ai cum sa ajungi. Eu l-am vazut doar din exterior dar interiorul e wow :o Am vazut niste poze :))
    Bibliotecile vechi sunt cele mai cele <3

    ReplyDelete
  3. Wow, ce frumos. Îmi şi imaginez cum ar fi să stai acolo, cu mirosul cărţilor vechi în nări. Nu am văzut din păcate castelul Bran, aşa că noroc cu pozele tale că o să ştiu direct ce o să vizitez prima dată :))

    ReplyDelete
  4. trebuie sa-ti spun asta:biblioteca ta este extraordinara!cat mi-as dori si eu una ca a ta!

    ReplyDelete
  5. Nu este biblioteca mea :)) Este biblioteca din castelul Bran. Daca citeai atenta ce am scris ai fi vazut asta :P

    ReplyDelete

Flickr Images