Swift

Noutati in biblioteca (6) + desene & random





 Şi pentru că afară este extrem de cald iar eu nu îndrăznesc să ies pe o aşa vreme, m-am apucat să inspectez ultimele poze pe care le-am făcut.
Am decis să mai postez nişte cărţi pe care le-am primit pentru că după îmi era că uit şi în plus, parcă trecea farmecul dacă mai aşteptam mult :D
De la târgul de pe faleză am luat pe înserate Secretul Muzeului pe care vroiam să o încerc de multă vreme. Când am intrat în cort se întrerupsese lumina şi după ce şi-a revenit a început să plouă :)) Am luat-o la fugă până la maşină.


Am cumpărat Obsesie de Melissa Marr la un super preţ de la Andreea(My bookish world). Aveam primul volum în engleză şi vroiam şi continuarea ca să văd ce se mai petrece prin lumea zânelor ~~



Am primit pentru recenzie The Weeping Empress de Sadie S. Forsythe ieri şi abia aştept să văd cum e. Pare diferită faţă de ce citesc deobicei.

Thank you very much Sadie for sending me a copy of your book for review!!

Şi cam atât în domeniu de cărţi noi(sper că nu am uitat ceva). Sunt în renovare şi nu prea apuc să citesc foarte mult + că parcă pe căldura asta nu îmi vine să fac nimic :'(
Doar să desenez... :D Am fost la mama la muncă de câteva ori în ultimele zile(unde e răcoare şi bine, da da da !) şi am mai desenat :D Cel puţin îmi finisez unele desene.


... iar acasă mi-am torturat sketchbook-ul cu acuarele (✧≖‿ゝ≖)” Săracile foi după ce că nu sunt menite pentru acuarele am mai dat şi 100 de straturi de culori şi apă pe ele :))


... iar acum... să ne răcorim niţel că nu se poate altfel :D 


 .. ce fac eu când pierd timpul  (°ᴗƪ) *flower pressing*


 Enjoying the sunset!  (▰˘◡˘▰)


You Might Also Like

6 comments

  1. doamne ce frumos ai pictat <3

    ReplyDelete
  2. Foarte fain pictezi si desenezi... Eu prefer sa fac schitele... la corectat imi pierd rabdarea :)
    Faine si cartile noi ... Succes la citit!

    ReplyDelete
  3. Supppeer, imi plac desenele tale si succes la citit!

    ReplyDelete
  4. Sunt superbe desenele tale :)

    ReplyDelete
  5. desenele sunt superbe!
    lectura placuta :)

    ReplyDelete
  6. @Sabryy: Mersi mult <3<3

    @Yuuki: Bune si schitele :D Fiecare cu ce ii place ^^ Mersi mult! Spor la schitat :D

    @Apy: Thanks <3 Sa fie, sa fie! :D

    @Niahara: Well, thank you =D

    @ Cristinab: mersi!! ma bucur ca ti-au placut @u@

    ReplyDelete

Flickr Images