Swift

Sayonara natsu, Irasshai aki

 
Nu vreau să recunosc însă vara s-a terminat ♥cel puţin din punct de vedere calendaristic♥. Eu mai am o lună de vacanţă aşa că voi considera că am parte de o vară prelungită şi sper că vremea o să ţină cu mine ♥da da da♥!

Rezumatul verii... chiar nu ştiu ce să zic. Am terminat in iulie cu toată brânza numită facultate şi după am lenevit, am ieşit dar nu îndeajuns de mult pe cât aş fi vrut, am mers la munte şi la ţară şi am făcut şi baie în mare dar şi acolo am tras chiulul mult prea mult! :'[

Nu mi-am propus ceva anume pentru vară ca să nu fiu după dezamăgită dacă nu îmi îndeplineam ♥obiectivele♥ însă cred că a fost mai bine aşa; am stat mai liniştită şi mai împăcată cu mine, fără prea multe griji. Ah, şi era să uit! Am renovat casa ♥şi încă nu am terminat♥ iar acum am 2 pereţi albi şi 2 pereţi de culoarea lavandei ♥. Mai trebuie să cumpăr un pat pentru camera mea şi eventual un mic dulăpior dacă o să aibă loc înghesuit undeva şi mai rămân apoi detaliile minore... decoratul ✽. Mi-am coţopenit deja cărţile pe un raft dedicat numai lor şi într-un alt spaţiu sub acel raft însă este trist că pe zi ce trece cărţile apar, spaţiul dispare, camera devine din ce în ce mai aglomerată iar eu nu ştiu ce să mai fac. Şi pentru ca mi-am aşezat atât de bine cărţile acum jucăriile mele stau în sac şi pe birou unde da, este dezastru de când cu aglomeraţia asta! (Ca o paranteză, vara asta am citit mult faţă de ultimii 2 ani când am stagnat la propriu cam cu tot, iar când va începe uni sunt tare curioasă cât voi mai apuca să citesc).

Revenind la subiect... vine toamna încet, încet şi o să vedem totul colorat în galben, ruginiu, roşu şi mai ştiu eu ce nunaţe interesante. Însă chiar sper că în toamna asta voi reuşi să văd covorul de frunze aşa cum ar trebui pentru că anul tercut parcă nu prea am reuşit din cauza ploii care mocirlise totul.
Şi o să vină şi târgul cu cârnaţi, must, flori si multă mâncare şi fum în Mamaia iar eu cu mama sigur o să ajungem pe acolo să ne delectăm cu ce om apuca, ca în fiecare an.
Toate ca toate, a trecut vara, însă mai am o lună să termin ♥ceva♥ ce trebuia terminat demult şi în acelaşi timp vreau să mai citesc un pic din cartea cu japoneză şi poate să mai cânt la orgă căci de când cu renovatul am rămas numai cu laptop-ul şi sketchbook-ul meu.

Goodbye Summer, Welcome Autumn! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Voi vă bucuraţi că vine toamna? Sau mai vroiaţi încă câteva luni de vară?

You Might Also Like

4 comments

  1. Mai vreau câteva luni de vară cu siguranţă, dar mă bucur că cel puţin mai am jumătate de lună de vacanţă, deci tot e ceva :)

    ReplyDelete
  2. Da, e bine să ne bucurăm cu ce avem şi să nu sperăm la prea multe :D

    ReplyDelete
  3. Mie mi-ar placea sa fie vacanta mai mult toamna decat vara. Freamat de energie toamna, mi se pare cel mai frumos anotimp dupa primavara.

    ReplyDelete
  4. @Niahara: O sa mai ai niste timp sa te "dezlantui" prin toamna pana incepe uni ;D ~~ Ce e drept, e de preferat sa iesi afara cand e aerul curat si sa iti faci treburile decat vara cand e canicula si nici nu poti iesi din casa D: Primavara e foarte frumoasa dar uneori e asa greu sa treci de la iarna mohorata la o primavara cu un soare puternic.

    ReplyDelete

Flickr Images