Swift

Ce sa iau cu mine? :D

16.08.2012 
EDIT: Mâine mă teleportez pe alte meleaguri aşa că ne auzim peste vreo săptămână (cred). Tot nu m-am decis ce iau să citesc :)) Am primit House of Shadows azi pentru recenzie şi am decis să o iau cu mine :D Cred că voi renunţa la Dragostea Florii-de-Bujor pe care mă decisesem să o iau, în schimbul cărţii Crossed <3<3<3 M-am îndrăgostit de primul volum, Legăminte, şi nu cred că voi avea răbdare să mă apuc de al 2lea până mă întorc.

Ky Ky Ky Ky Ky <3 
~~~~~~~~~~
Cum multă lume am observat că a plecat/pleacă/va pleca într-o vacanţă în adevăratul sens al cuvântului, ei bine se pare că mă alătur şi eu acelei mulţimi :] *de când tot aştept*. Plec de la mare şi mă duc rapid spre munte <3

Iar acum vine mai marea problemă: ce cărţi să car după mine? :D Dacă nu termin Legăminte de Ally Condie până Joi seara, aceasta sigur va veni cu mine :D  Dacă o termin vreau să iau volumul 2 Crossed ca să am o continuare şi mai vreau ceva ceva... însă nu stiu ce :-?

Am de ales între:

  • Dragostea Florii-de-Bujor de Lisa See
  • Obsesie de Melissa Marr
  • Clockwork Angel de Casandra Clare (da, da, ştiu! mă chinui să o termin de 100 de ani însă sper că o pot termina până la finalul lui septembrie xD)
  • Hades de Alexandra Adornetto





Cam acestea sunt opţiunile mele..cele mai interesante desigur. Va trebui să aleg o singură carte dintre acestea :D Nu ştiu exact cât timp voi avea pentru citit dar vreau să mp asigur că am ce carte să miros pe drum :))

Any suggestions? :D

You Might Also Like

3 comments

  1. Uuu... greu de tot. Toate sunt carti interesante. Eu votez pentru Hades sau Dragostea Florii-de-Bujor. Distractie placuta la munte :)

    ReplyDelete
  2. eu zic toate si te decizi acolo pe moment :)

    ReplyDelete
  3. @Niahara: Mersi de sfat :D Sa vedem daca reusesc sa ma decid intre cele 2.

    @Cristinab: nu pot sa le iau toate :)) As cara prea mult dupa mine.

    ReplyDelete

Flickr Images