Recenzie: Zece negri mititei de Agatha Christie

Format: Paperback
Număr de pagini: 253
Format: 185 x 115 mm
Traducător: Alina Toderica
Apărută la 13 octombrie 2014 la editura Rao

Sinopsis:
„Zece...“ Zece straini sunt atrasi de un misterios U.N. Owen, intr-o casa de pe o insula izolata, din apropierea Devon-ului. „Noua...“ In timpul cinei, un mesaj inregistrat ii acuza pe fiecare in parte de cate o crima, iar in final, in aceeasi seara, unul dintre oaspeti moare. „Opt...“ Rupti de lume din cauza unei furtuni violente si urmariti de versurile unei vechi poezii pentru copii, care numara descrescator de la zece la zero, oaspetii lui U.N. Owen incep, unul cate unul, sa moara. „Sapte...“ are dintre ei este criminalul? Oare va supravietui cineva?

Romanul a apărut în noiembrie 1939 şi s-a bucurat de un succes fără precedent. Acum, la 75 de de la publicare, "Zece negri mititei" a trecut testul timpului: este cel mai cunoscut şi cel mai vândut roman mystery din toate timpurile. "Scrisesem cartea Zece negri mititei pentru că subiectul părea atât de complicat, încât m-a fascinat de la bun început. Zece oameni trebuiau să moară fără ca povestea să devină ridicolă, iar făptaşul, evident. M-am apucat de scris după o planificare îndelungată şi elaborată, iar rezultatul a fost satisfăcător. Subiectul era simplu, clar şi derutant totodată, dar cu toate astea avea o explicaţie perfect logică; de fapt, era nevoie de un epilog care să lămurească lucrurile." Autobiografia - Agatha Christie

Rating: 5+/5

some text here

ceva

ceva

ceva

ceva

Citate:
"" (p.)

"" (p.)

"" (p.)

Puteţi găsi această carte la librăria online Libris! După cum majoritatea ştiu, pe site-ul Libris se pot găsi carti online, Libris fiind o librarie online ce oferă cititorilor accesul atât la cărţi în română, cât şi la carti in engleza. Puteţi găsi la această librarie aproape orice carte vă doriţi.

You Might Also Like